tisdag 17 januari 2012

Jobbigt

Jag småogillar skolan just nu. Läste just ett meddelande som min sv/eng lärare hade skrivit till min klass:
"Hej! 
Jag kom precis hem från Vasa. Jag har kopierat upp sidor ur er lärobok i svenska, Svenska spår 1. Kopiorna ligger i ert fack. Gör uppgifterna och lämna in era svar/ reflektioner i mitt fack imorgon. Ingenting låg i mitt fack idag... Imorgon vill jag att både sv och eng ligger i mitt fack. Era inlämning är er närvaro. Ingen inlämning= frånvaro. Svenskan kan göras i grupp. Dvs en inlämning med alla deltagarnas namn. Uppgifterna behandlar sociolekter- roligt och intressant som tusan! :) jag räknar med att vara på plats på torsdag igen! Ha det fint ____."

Jag orkar inte en TILL uppgift denna vecka! TT__TT
Förutom sv och eng uppgifterna så har jag spanska prov + läxförhör och en sjuhellsike jobbig matte uppgift som ska vara inne på fredag.
tre av 5 uppifter ska vara inne I MORGON!

Ursäkta att jag ventilerar mig här men.. Jag blir så frustrerad!
Får ta och utnyttja mina två fina håltimmar som jag har i morgon.

Annyeong~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar