måndag 27 februari 2012

Dream High

Jag kollar som titeln kanske avslöjar, på dream high (säsong 2 just nu). Jag verkligen älskade säsong 1, och säsong 2 är inte fullt så kass som man trott att den skulle bli. Inte lika bra som säsong 1, men det visste man ju redan att det omöjligt skulle kunna bli.
I vilket fall så älskar jag verkligen de covers som görs i serien. En som verkligen fick mig att asgarva var denna.

 

Det var så oväntat att den där snubben skulle dyka upp i början så jag brast ut i skratt och att självaste JYP dansade dansen gjorde det hela mkt mera awesome x'D

Två av favoriterna från säsong är ju då de sjöng Genie och Suzy's "Only Hope" (börjar ca 2:30).

  

Jag kommer ihåg hur slutscenen (andra videoklippet) fick mig att storböla. Det hade hänt så otroligt mkt i serien så den där kyssen betydde en HEL del! xD

annyeong~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar