onsdag 8 februari 2012

Friluftsdag

Idag hade min skola friluftsdag och jag o en av mina kompisar hade valt curling.
Det börja med att jag missa bussen till stan och nästa buss var 12min sen så jag kom ca 15 min försent till curlingen. Det resulterade i att jag fick öva själv i ett hörn innan jag fick joina alla andra som var där och provade på curling.
Jag kommer inte ens ihåg hur många gånger jag ramla, men det känns som att det var många gånger för mina knän är alldeles ömma. :(
Jag är inte den som får blåmärken i första taget men jag har en kännsla av att mina knän kommer vara helt lila imorn.
När jag väl fick joina alla andra skulle vi spela match.. Det gick väl... Bra? xD jag har sträckt lårmuskeln och nästan fått knät ur led idag... Hade väl kunnat gått sämre I guess. Jag kunde faktiskt ha fått knät ur led o massa annat kunde ha hänt!
En annan lite jobbig sak var att killen som skulle visa min grupp hur man gjorde o.s.v. var otroligt söt! Vilket gjorde det svårare för mig att hålla mig på fötterna xD

Annyeong~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar