söndag 15 april 2012

Föräldrar + skolarbete = bajs

Det spelar verkligen ingen roll vilked dag jag bestämmer mig för att göra läxor, pappa har alltid ngt viktigare för mig att göra. ALLTID.
Det är som att han nån jäkla "läxradar" elr nått. Förstår inte hur han lyckas.
Idag hade jag tänkt jobba ikapp matten, skriva novellanalysen och dela ut reklam (hann inte göra det i fredags). Såklart kommer karln in på mitt rum o tycker att familjen först ska hälsa på mormor o sedan farmor. Han tycker även att jag ska ta med läxorna så jag kan göra dem där. Ngt som är så gott som OMÖJLIGT för jag har svårt att koncentrera mig med folk runt omkring mig.
Just nu känner jag att jag lika gärna kan skita totalt i skolan eftersom att pappa verkar ha annat som är viktigare/bättre för mig.

Annyeong~!

1 kommentar: