torsdag 12 april 2012

nytt inlägg! :D

Nu har jag lyckats att inte uppdatera här igen... D:
Jag har varit upptagen med... att... sitta vid datorn xD
Inte mkt som händer just nu egentligen, det börjar närma sig de sista dagarna utav påsklovet. :(
Juste! Jag har skaffat mig ett litet arbete! :D
Jag ska dela ut ABFs 100 års tidning elr vad det nu var xD en krona/tidning. Har börjat med 400tidningar och kommer hämta fler sen om jag orkar. xD
Nästa vecka är det intensiv vecka på jazzlinjen och jag kan fortfarande inte texterna på alla låtar :O Borde kanske ta och lära mig dom.. xD
Nästa vecka ska det även vara intensivgenomgång av det som min spanska grupp gått igenom sen första början.. Kommer bli jobbigt med tanke på att jag inte var med i spanskagruppen förra terminen. Jag har typ förträngt all spanska sedan mellanstadiet. D:
I morgon ska jag iaf dela ut dessa 400 tidningar, får se hur lång tid det tar... xD

Kan avsluta detta inlägg med ett litet roligt klipp från Oh! My School där de ska promota kyckling, haha. xD





Annyeong~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar