torsdag 5 april 2012

Oj då..

Ehm.. Ja.. Hej?
Det var ett tag sen.. Nästan en månad sen actually. xD
Hade helt glömt att uppdatera här.. :O
Så, vad har hänt på sistone?
Jag fick ett B på senaste matteprovet vilket är det hösta betyget jag någonsin fått i matte! Jag tror jag gick ut med ett E i matte i 9an.. xD

Nästa vecka är det lov vilket ska bli sjukt skönt! Veckan efter det kommer bli sjukt intensiv!
Jazzlinjen (ettor, tvåor och treor) ska ha intensiv/projectvecka med sten källman. Det innebär att vi ska hålla på med vårt project hela veckan ca 8:30 -16:30 varje dag. Och det hela avslutas med en konsert på fredagen!
Samma vecka ska spanskagruppen förbereda inför nationella proven v19. Vi ska gå igenom ALLT som vi gjort från början av förra terminen tills nu... Kul! -.-

Nu ska jag iaf sova lite och sen gå till skolan. Sista dagen innan lovet! Wohoo!

Annyeong~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar