onsdag 25 april 2012

Sjuk

Den här veckan har jag varit sjuk :(
Konserten i fredags var awesome! Hade så sjukt kul på scen! x3
Jag har haft en förkylning som legat och väntat på rätt tillfälle att bryta ut. Tydligen så var denna vecka rätt vecka, dock tycker inte jag det.
Hade nämligen nationellt prov i svenska igår.
Kommer jag ihåg vad jag svarade på frågorna? Har ingen aning om vad jag skrev.. xD

Så vad har jag gjort nu när jag varit sjuk (förutom att tvinga mig till skolan och göra prov)?
Jag har sovit, kollat på serier, sovit och ritat en bild som jag tänkte dela med mig av :D
Har inte ritat ngt större än småkladd i matteboken sen jag sluta nian. det var på tiden att jag ritade ngt nu xD

På bilden är det Lee Kiseop från U-KISS :D Like it like it like it~? or not? Tell me tell me te te te te te tell me~! xD


 

Till dig som inte förstod "like it" och "Tell me" referenserna, kolla på videorna xD



 

Annyeong~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar